KUNGÄLVS KARATEKLUBB

Börja Träna Karate

Kungälvs Karateklubb startar nybörjarkurser varje termin i januari och augusti/septemmber, tisdagar och torsdagar.
Karate action

Vi tränar i Munkegärdeskolns gymnastiksal på tidagar 19-20 och på torsdagar 18:30 -20:00. Första träningstillfället fyller du i en anmälningsblankett och deltar i "prova-på träningen". Du betalar 50 kronor för "prova-på träningen". Efter "prova-på träningen" betalar du träningsavgift.

Karate tränar vi barfota och första gången tränar du i vanliga gymnastikkläder.

Karatedräkt (Gi) köper du av klubben, finns i olika prisklasser. Beställs av instruktören under träningen.

Hög sparkn

Nybörjarkurs tisdagar 19-20 och torsdag 18:30-20 med start tisdag 5/9-23.

Anmälan till E-post

Anmälningsblankett ladda ner och fyll i. Ta med eller skicka med mail. Blanketten hittar du här.

Pris 1000 kr per termin.

Terminsavgiften betalas till Swish 123 152 85 87 Ange namn och personnummer, (Alternativt kontant).

En karatedräkt köper du genom klubben och den kostar 500-700 kr beroende på storlek. Frakt och klubbmärke ingår.