KUNGÄLVS KARATEKLUBB

Karate Kidz & Föräldrar!

Unik möjlighet för dig som förälder och ditt barn att träna och utvecklas tillsammans!

Karate barn tummen upp

För de allra minsta barnen, 5-7 år, finns KARATE KIDZ! Terminsstart varje januari och september månad (kl. 18-18:45, Munkegärdeskolans gymnasiksal).
Här läggs tyngden på att barnen ska träna på ett roligt och lekfullt sätt.
Karaten sker på barnens villkor och varvas med lekar, gympa och kroppskontroll (motorik). Du som förälder får också en unik möjlighet att träna tillsammans med ditt/dina barn då vi samtidigt har föräldraträning.
Träna med barnen, lär er tillsammans, ge varandra uppmuntran och bli glatt överraskad, karate är kul! Begränsat antal platser, inget prova på i denna grupp.

Ansvarig för Karate Kidz Richard Lagnered 1 Dan

E-post till Richard Lagnered

Ring eller sms:a Richard

DIPLOM & CERTIFIERING

Efter en respektive två terminer, med minst 60% närvaro, certifieras Karate Kidz. Sedan övergår Karate Kidz till barngradering (7-13 är) oavsett ålder.
Tre barn slår karateslag

Karate Kidz träningsschema:

För närvarande har vi en grupp oavsett om du tränat en eller flera terminer KARATE KIDZ. När du är 7 år kan du flytta till nybörjargrppen.

Nybörjare Karate Kidz är välkomna tisadg 5/9 18:00!

Anmälan till E-post

Anmälningsblankett ladda ner och fyll i. Ta med eller skicka med mail. Blanketten hittar du här.

Pris 500 kr för Kidz:n och 100 kr per föräldrar med tränande barn.

HT 2023 slutar tisdag 19 december och VT 2024 börjar 9 januari.

En karatedräkt köper du genom klubben och den kostar ca. 500 kr i de små storlekarna.